Alle neuzen in dezelfde richting.

Leveranciersfiche
Dossierbeheer
Nacalculatie parameter instellingen
leveranciersfiche

Opteer voor een doordacht, centraal relatiebeheer.

Vermijd dubbele data input met DF one. Iedereen is onmiddellijk en altijd op de hoogte van de activiteiten met uw relaties, omdat alle correspondentie gekoppeld is aan de relatie fiche. Meerdere bedrijven/vestigingen kunnen op dezelfde centrale database werken. (Multi Company)

Breng alles samen met gedetailleerde artikel fiches.

Aankopen, verkopen en andere statistieken per artikel zijn al consulteerbaar op de artikel fiche. Foto's, plannen en tekeningen kunnen worden gekoppeld en op documenten worden afgedrukt (offerte, bestelbon, leveringsbon, ...) Er is een mogelijkheid om het artikelnummer van de leveranciers te noteren en te gebruiken in de briefwisseling.

Door het beheer van klanten en artikelnummers, wordt de order input kinderspel. Zo kan u per klant een nummer gebruiken om de bestellingen te verwerken en om te zetten in productie- of aankoop orders.

Geintegreerd werken

De artikelen en relaties kunnen worden geëxporteerd naar Excel om eenvoudig te bewerken en opnieuw te importeren.

Ga nog verder met een uitgebreid dossierbeheer.

Geen verdeling van kosten volgens een sleutel, geen schattingen van gemaakte kosten per dossier, nee: een correcte nacalculatie per project met één eenvoudige muisklik.

DF one is dan ook het ideale ERP platform voor bedrijven die vaak met een dossier of project werken. Alles kan aan een dossier worden gelinkt: offertes, bestelbonnen, productiebonnen, kosten, communicatie, agendatijden, documenten, en meer.

U kan ook ToDo's instellen per artikel, artikelgroep, leverancier of klant. Die worden dan ook per dossier automatisch gegenereerd en verschijnen in de agenda van de projectleider (dossierbeheerder), klaar voor opvolging.